Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Det tändes ett ljus i lampan idag..

Av Frida - 9 juni 2009 21:24


Men inget sådant ljus som egentligen är ett bra ljus, utan mer ett AHA ljus..


Nu ska vi se om jag kan förmå mig att blogga lite i dag.. det var ju ett tag sen. Har mer börjat skapa min egen musik lista på den här sidan. Men det är bra musik, med betydelse, så lyssna och njut!


I dag gick det upp ett ljus för mig, eller jag insåg en sak, som nu, när jag har insett det, är konstigt att jag inte har insett det tidigare.


I det jag just nu har insett är i och för sig inget som ändrar hur saker och ting är, men det hade kunnat. Dessa jäkla om...

 Men det här är ett om, jag inte har sett förut.


Jag har insett vikten vid att vara tydlig,  i vad man känner, och visa det. Hade dem känslor som faktiskt fanns, eller finns, det är ju en defenitions fråga, kommit fram i dess renaste form, som dem gjort nu i efterhand, hade vi kanske inte suttit där vi sitter.


Jag tror jag har haft en funderar dag på hög nivå idag, eller ältar dag kanske är det rätta ordet.

Det känns som om det jag vill och står för inte kommer fram, att det någonstans på vägen ändras.

Jag vet vad jag ville ha ut av vår relation, jag ville inte ha mer än vad det var, men där någonstans är jag tydligen inte trovärdig..


Men det kanske bara är så att jag tror att det är det jag vill ha.

- Men sanningen är den, att mina känslor är mina, min upplevelse är min, och ingen kan säga att den är fel.



- En annan dag, en annan tid -


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 8 december 2009 13:22

  ... snälla hjälp mig att förstå varför jag känner så här!   jag vill känna att jag är bra, att jag duger som jag är..   Jag vill känna mig så lycklig som jag vet att jag är. ...

Av Frida - 8 juli 2009 23:32

 hur fort man än springer.   Nu börjar september att närma sig med stormsteg.. Vilket innebär att jag inte har någonstans att bo, och säkert inget jobb heller. Jag har haft mycket annat att tänka på innan, så jag har lyckas att lägga oron över detta ...

Av Frida - 6 juli 2009 23:19

  Nu var det länge sedan.   Jag har kännt att jag inte har velat skriva, känner så fortfarande.   .. så jag tror att jag struntar i det...         ...

Av Frida - 30 juni 2009 06:55

  Jag somnade med ett leende på läpparna i natt. Jag vet inte vart det kom ifrån, men det tänker jag inte fundera över, skönt var det i alla fall. Nu medan jag skriver denna smörja dyker det upp igen..   Ni skulle se hur fånig jag ser ut.   Men jag ...

Av Frida - 23 juni 2009 16:41

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards